21

▓ Farklı bir giriş yapmak istedim de değişik bir giriş bulamadım."Selamlar ve saygılar sayın okur"la devam edelim yine.

▓ Bayan sporu nedir? Ya da bunun ayrımını yapan,bu işten sorumlu olan kimdir?  Yani illa biz feminist olalım illa bir aksiyon olsun.Sonra vay efendim niye böyle olduk?Neyse ben bir şey demiyorum.

▓ Bu mevsimde yağmur yağdı diye, kar yağdı diye şaşıran var. Normal bir şaşırma değil yani gökten at yağmış gibi şaşırma.

▓ Hayatta anlamadığım daha doğrusu buna kapılan insanların nedenlerini anlayamayacağım şeylerden biri yaş sendromu. Gelecek yaşından çekiniyorsan şimdiki yaşın doğru düzgün bir şey değilmiş bir halta benzememiş.Yapmayalım etmeyelim böyle şeylere hiç gerek yok.

▓ -Kar geliyormuş-culara değil de bu ara asıl dikkat etmemiz gereken -Bizim oralar tepe ya ne yağdı-cılar. Sizin oralar da tepe ama bizim oralar daha fena-cılar. Buralara yaz günü kar yağıyor-cular var ki o konuya hiç girmiycem.

▓ Hayatımda hiçbir zaman oturup gelecekle ilgili ince detayları düşünmedim.Konuya genel bir bakış ,giriş yapıp bıraktım. .Bu kadar ince ayrıntılı düşüneni de görmedim en azından kendi çevremde pek rastlamadım. Böyle dedik diye de hemen vay efendim hedefi yokmuş neymiş gibi anlaşılmalar olmasın.Bahsettiğim şeyler işte kızımın adı şu olsun şöyle olsun böyle olsun o tarz düşünceler.Arkadaşım sen yıllarca beklemişsin çocuğum olsun ismi şöyle olsun bu olsun falan peki bir sor bakalım kendine bu çocuk senin planlarına uymak zorunda mı? Yıllar sonra bu velet sana karşı çıkınca ergenliğe bağlayıp   kestirmeler hoş değil. Hayır bunlar çok mu normal de anormal olan bizler miyiz diye üstüne bunu düşünüyorum ben.

▓ Ergenlik dedim de o dönem neydi arkadaş.Hatırlayıp kendimden tiksindiğim yıllar.Böyle bi rezillik olamaz.Rezillikte dünya markası olmak yani öyle bi rezillik. Metalci olcaz diye yaz günü siyah siyah takılmaktan yandık kavrulduk ciğerimiz soldu. Her türlü itlik hayvanlık bizde daha neler neler bizde.Ama iyi tarafı kedilere bir şey olmadı. Öyle iğrenç bi dönemim olduktan sonra -ki şükürler olsun kısa bi süreydi- dedim bi kendine gel.Artık kendime nasıl bi kendine gel konuşması yapmışsam o ara kendimi edebiyatla toparladım.Sonra baktım ki normaldim.Bu arada kedileri severim.Sorun yok.

▓ Şu blog için yazacaklarımı not aldığım kağıdı biri görse der ki bu doktor tıp dünyası için çok önemli bir şey bulmuş olabilir.En üzüldüğüm de aldığım notları okuyamayınca bu çok iyiydi,buraya çok sağlam bir şey yazmıştım diye saçmalamak . O saçmalığın içinden nasıl böyle normal şeyler çıkıyor onda da bi iş var ama kısmet.

▓ Lahmacundan,çiğ köfteden,köfte ekmekten, balık ekmekten  falan iğrenen ( hadi et yemeyenler dışında olsun) ıyy ben yemen diyen insan olmamış gibi.Onun bazı parçalar oturmamış gibi.

▓ Bilmiyorum hiç dikkat ettiniz mi bazısında hiç bitmeyen bi kuzen kadrosu var. Komple kuzenler.Kuzen aşireti. Böyle sanki dernekleri falan varmış da kuzenler kulübü varmış da böyle bi ayrıcalıkları varmış gibi.

▓ Sabah kalkıp banyo yapmayan, akşam yaparım o zamana kadar dışarı çıkar kirlenirim akşam tekrar yıkanmak zorunda kalmam diye düşünenleriniz var hiç saklamayın. Şurda biz bizeyiz.

▓ Şükürler olsun ki "Erkek değil mi hepsi aynı " ya da "Şu kızla takılıyorsa o da o yolun yolcusu hacı" diye genellemeci tanıdıklarım olmadı. Biri kötü diye o gruba dahil tüm insanları kötü ilan etmek kötü bir şeydir ya şimdi bunu üşündüm de. Hadi kızlar için diyene fazlasıyla şahit olmadım ama diğer tarafı düşününce kötü be.

▓ Kitabına özen göstereni sevin arkadaşım.İnsanlara da aynı özeni gösterir o.Zarar gelmez ondan. Onun evine hırsız girse kitaplarım çalınmamış diye sevinir.Öyle bir insandır o .

▓ Çalışma masanızın sandalyesi de var ya hani tekerlekli olan bildiniz mi ? Heh!İşte onla eğilmeye çalışmayın.Hiç olacak iş değil.Siz eğilirsiniz hatta parkeye kafa atarsınız ama ona bir şey olmaz.Hiç gerek yok böyle şeylere.Denemeyiniz.

▓ Kışın yün kazak neyim giyince oluşan o statik elektrik..Nice sevgilileri el ele tutuşunca bızztt diye hafif çarptın da onları meh meeh ehe ehee ayy çarpıldım be diye güldürdün statik elektrik.Nice dağ gibi delikanlıları ansızın yakaladın da anaananss diye değişik tepkiler verdirttin statik elektrik. Sen hiç bizden değilmişsin statik elektrik.

▓ Bizim bi arkadaşçılar ve geçen gün diye cümleye başlayıp halbuki teee geçen seneden girenler bi toplansa da hıncımızı alıp  toplum olarak rahatlasak.

▓ 20. yazıda bahsettiğim Serdar Ortaç hayranlarını anlama rehberi fikrime çok fazla sevinenler olmuş.Bana türlü türlü Serdar Ortaç şarkısı göndermişler. Sevinirken arada da sitem mi etmişler çözemedim.Özneler yüklemler hep karışmış yine.Benim Serdar Ortaç'la bir alıp veremediğim yok ama kendisinin bize bi kastı var.

▓ Ben size tekrar "Selamlar sayın okur." diyene kadar esen kalın efendim.Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder