22

▓ Selamlar.

▓ Muhabbeti başlatamayan,yeni bir konuyu açamayan insanlara evet,tamam vs. demek gerçekten çok fena.Yapmayın n' olursunuz. Sonra o insanlar gece uyku uyuyamıyorlar. Vicdan meselesi yapıyorlar.Hoş değil.

▓ Sanırım hayatımızda birçok şeyin ters gitmesinin tek sebebi tuvalet kağıdımızın iki tarafının da yumuşak dokulu olmaması. Daha temelden rahat olamayınca kalanlarda da sıkıntı olması işte hep bu yüzden.

▓ Bacak sallayan insanlar stresli oluyormuş da işte sabırsızmış da mış mış.Belki ben altıma kaçırdım kaçırcam. Ramak kalmış salıvermeye.İlla her işimiz stres , her işimiz aksiyon. Çağımızın aldatmacaları bunlar. İnanmayalım, inandırmayalım.

▓ Yanlış anlaşılmak yeterince kötü bir durumken yanlış anlaşıldığını yanlış anlamak ufak çaplı kalp krizi gibi. Afedersiniz sıçtık tüyü nereye dikelim der gibi.

▓ Geçenlerde gittiğim kitapçıdan pratik ingilizce konuşma kartları aldım. Ben bunu gramerli basit bişey zannediyodum.Meğerse olay çok başkaymış.İçinde hazineler hazineler.Turist Ayasofya'yı sorduğunda aç ordan "Birlikte birkaç içki içelim mi ?" kartını. Yemeğiniz servise hazır. Afiyet olsun.

▓ Bazı türküler gerçekten çok garip. Yani özünde acılı bir durum anlatma olabilitesi varken sen kalk bunda şıkıdım şıkıdım. Ne bileyim mesela "Muratgilin damından atlayamadım " ı ele alalım. Adam Muratgilin damından atlayamıyor belki yükseklik korkusu var.Onu geçtim liraları dökülüyor toplayamıyor belki adamın son parası.Onu da geçtim vurmayın arkadaşlar ben yaralıyım nedir? Buna ne dersiniz? Sen adamı dama çıkar,parasını verme üstüne de ağzını yüzünü dağıt.Sonra bunu türkü yap.

▓ Bu küçük çocuklara travmatik şakalar falan yapıp meh meh meh diye gülüyolar ya o da yetmiyor tıklanma rekoru kırdırıp ana haberlere çıkarıyolar orda da iyi gülüyorlar ya sonra bu çocuklar manyak katilin teki olup çıkıyolar. Sonra vay efendim bu çocuk küçükken böyle değildi.

▓ Bazen her şeyi bırakıp " Oğlum 2.5 yaşında.Sizin şarkılarınız çıkınca oynamaya başlıyor." şarkıcısı olmak istiyorum.


▓ Geçen hafta çalışma masamın sandalyesini rezil ettim diye bozulmuş mudur nedir? Oturulmuyor. Oturabilmek için dengeni iyi ayarlaman gerekiyor. Onun yapacağı işi sen yapıyosun. Lan zaten bu senin görevin.Ben yere oturmayayım diye varsın sen. Ben niye oturmamak için ayrı çaba harcıyorum.

▓ Anıl Meriçli, Cemal Süreya ile röportaj yapmaktadır. " Sanat hayatınızı özetler misiniz ?" diye sorar ustaya. "1931 yılında doğdum.Annem çok küçükken öldü. 1948 'de Dostoyevski'yi okudum. O gün bu gün huzurum yoktur." diye cevap verir Cemal Süreya.

▓ Hayatımda en çok ödünç verdiğim kitapların geri gelmeyişine üzülüyorum. Kendimden bir parça eksilmiş gibi.

▓  Bu yazıyı yazdığım dakikalarda alındığını düşündüğüm sandalyemden düşmüş bulunmaktayım. Artık sandalyeden kaçıncı düşüşüm sayamıyorum ve dolayısıyla şaşırmıyorum. Zaten o kadar anlık oluyor ki düşmeler yere çakıldığım an düşeceğim hissine yeni kapılmış oluyorum.Fakat an itibariyle kısmi kase felci geçiriyorum.

▓ Bu seferlik bu kadar olsun.Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder