19

▓ Selamlar ve saygılar efendim.Aile salonumuz da mevcuttur.Ayrıca salonumuz klimalıdır.Buyrun efenim.Buyröööönn..

▓ Telefon normal zamanlarda tatlı tatlı mı çalar ki kötü haber alacağımız zamanda acı acı çalıyor?Şu tabiri kim deyiverdiyse gerçekten boş insanmış.Yani normal zamanda "Ciğerim,gözüm arayan var.Zahmet olacak ama bir bakıver kimmiş diye." şeklinde çalıyor da kötü anlarda "Bak bir arayan var ama açma istersen.Sen bilirsin ama ben açma derim.Hiç içime sinmedi bunun araması." mı diyor? İşte bütün bunları düşünürken telefon melodisini bu şekilde ayıran insanları hayatımdan çıkarma kararı aldım. Gerçi sevdiğim insanlara bişey yapamam. Zaten bu iş kesin sevmediklerim yapıyordur.O sevmediklerimin başına ne gelsin şimdi bilemedim ama bişey olsun. Ayrıca sevmiyorsam neden hayatımda,beynimde yer tutuyor onu da bilemedim.Özetle zaten hayat böyle bişey.

▓ Hala İNCESAZ dinlememiş olanınız var mı? Bence yoktur.Olmamalı.

▓ Amaaanneey! Eylül geldi.Essin rüzgar,soğusun havalar.Çıksın ortaya her mesimden ayrı şikayet eden insanlar.

▓ Sonbahardan neden şikayet ederler ki ? Ne güzel yapraklar kuruyacak.Bizde haşur huşur yürüyeceğiz.Haşur huşur yapraklarını sevdiğimin mevsimi.

▓ Sevdiğim birşeyi -ki bu genelde çok tutmayan şeyler olur- bir başkası da keşfetmesin arkadaş.Hadi keşfettin diyelim.O beğenen de bir başkasına beğendirmeye çalışmasın çok rica edeceğim.Çok sonra o beğendiğim,sevdiğim her neyse bir anda herkeşlerin diline dolanmasın.Diyeceklerim bu kadar.

▓ Çok bilinen şarkıların reklama uyarlanması gerçekten çok acı. Sonradan o şarkıyı dinleyemiyorsun.Oldu da dinledin.Bir zaman sonra ayaklı reklam panosu haline geliyorsun.Şarkının reklamdaki halini mırıldanıyorsun.Ayrıca reklamcılık açısından da bakacak olursak zaten bu iş sıfır yaratıcılık.Milletin hafızasında yer tutmuş olanın üzerinden  prim yapmak gibi.Geçen hafta dediğim yalancı mantı gibi.

▓ Bir börekçi,bir fırın,bir kahveci,bir lokanta vs. bilmem kaçtan beri bize hizmet ediyorsa güvenimizi de o derece kazanmış oluyor."Bunların dedeleri de bu işteymiş.Yalan dolan olmaz." dercesine inanıyor ve güveniyoruz.

▓ Tarihlere bu kadar takıntılıysak hepimiz belli bir yıldan bu yana dünyadayız.E kardeş biz niye birbirimize güvenemiyoruz?

▓ Memleket topraklarında yaptığımız ufak çaplı kazıdan sonra bulduk bunu.İçimde beslediğim arkeolog heveslerimi daha fazla bekletemedim.Bunda kesin bir iş var dedim.Temizleme işleminden sonra haç bu dedim.Kim bilir dedim kaç yıl öncesinden kalmıştır dedim.Ama fakat lakin ki öyle değilmiş.Bildiğimiz musluk başıymış bu.Artık olmayan bahçe musluğunun başıymış efenim.Özetle işte hayat böyle bişey.


▓ Restorasyon=Yangın ( Yine) = Eylemler,tepkiler=Biraz bekleyelim herkes unutsun=Unutulduysa satışını yapabiliriz= (yıllar sonra) Otel,alışveriş merkezi vs.

▓ Vesikalık resim demek samimiyet demek.Bir insan bana vesikalık resmini göstermişse tamamdır.Biz onunla zaten bazı şeyleri aşmışızdır.

▓ Yavaş yavaş kışın geliyor olması aslında güzel bir olay.En azından biz mandalina insanları için güzel.Çünkü biz artık bikinili,denizli,sokakta dans etmeli kliplerden,havuz başında ayaklı fotoğraflardan,sosyal medyada -tatil-çok eğlendik- temalı albümlerden bıkmış insanlarız.Biz artık -her ne kadar eleştirsek bile- kazaklı,hırkalı camdan bakmalı klipler,yağmurda kahve keyfi temalı fotoğraflar görmek isteriz.Ne kadar üşensek bile lahana gibi kat kat giyinmeli mevsimlerin yaklaşıyor olması güzel.

▓ Farkında olmadan aynı şarkıları dinleyip bazen de aynı şeyleri düşünüp konuştuğum insanlardan bir haber olmam yada bunun farkına çok sonradan varmam beni üzen bir durum.Aslında öylelerini en önce görmen  gerekirken artık ne oluyorsa göremiyorsun.Evet işte tam bu anda arkadan acıklı bir müziğin çalınmaya başladığını düşünün.Birazdan "gülüm geri dön" temalı şiirler okuyarak geceye son vereceğim.

▓ Düşündüm de yaz hakkında bu kadar ağır konuşmam hiç adil değil.Yani ben yaz olsam alınırdım.Sonuçta bu dediklerimin intikamını kendimi aşırı sıcaklarla kavurarak alamazdım.Zaten bendeki de ayrı utanmazlıkmış.Bitmiş mevsimin arkasından konuşmak kolay gelmiş.Kolaysa bu lafları kavurucu sıcaklarda deseymişim.Özetle zaten hayat böyle birşey.

▓ Bu haftalık bu kadar. Haftaya masal anlatan ayı da bizlerle olacak.Zaten hayatımız böyle birşey.Görüşmek üzere efenim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder