17


▓ Selamlar ve saygılar sayın okur..

▓ Leopar desenli kıyafetler giyen insanlardan çekinirim de bu kıyafetleri 50 yaş üstü kadınlar giyince ayrı bir çekinirim.Otobüste yanıma otursun kalkarım yani o derece çekinirim.

▓ Hiçbir dükkanı sevmedim şarküteri dükkanlarını sevdiğim kadar.Beraber gezip dolaştığım ve dolaşırken şarküteri dükkanının önünden geçtiğimiz dostlarım bilir. Hepsine de "Hadi bi çılgınlık yapıp herşeyi bırakıp hayatımızın sonuna kadar bu dükkanda yaşayalım." demişimdir.Ama hiçbiri de "He bacım doğru dedin." dememiştir. Aslında çok uçuk bişey istememiştim yeminle.

▓ Türkiye'de bazı klipler ilginç sanki. Hatta ilginç değil de olmayacak şeyleri,Türkiye'de göremeyeceğimiz şeyleri aha bu durumda böyle olur böyle şarkıyla da tam olur dercesine klip çekiyorlar. Misal şarkımız acıklı bir şarkıysa ya da ayrılığı falan anlatıyorsa klipte çok hoş olan ve şarkıdan anladığımız kadarıyla hatalı kızımız hıncını koltuk keserek,evdeki camı çerçeveyi indirerek,karşısında kim varsa ağzını yüzünü dağıtarak çıkartıyor.Aslında böyle değil hatta bununla uzaktan yakından alakası yok.Ne biliyim koysan o kliplere atarlanan kızlarımızı,sanal alemde mesaj içerikli şarkılar paylaşan gençlerimizi daha gerçekçi olur he mi ?

▓ Geçenlerde yaylaya çıktımdı.Soğuk olur oralar iyi giyin diyenleri dinleyip ne kadar iyi giyinsen yine az geliyor.Çünkü bız gibi bir hava hakim.Buz gibi de değil bız gibi.Ağzı gerdiren bız gibi bir hava.Yazın ortasında kış havası.Yaz kışı ya da kış yazı falan filan.


▓ Ogün Sanlısoy'un yeni albümü yine dinlenesi olmuş.Yeni parçalarla beraber akustik var akustik.Vuhuu bu hali ne güzel olmuş diyeceğin akustik parçalar var.


▓ Arkadaş güldürmek ne kadar iyi bişeymiş a dostlar. O gülerken sen de gülüyorsun ya ister istemez o zaman olaylar olaylar işte.O gülsün diye yapmadığın şey kalmıyor zaman zaman.An geliyor kendini de aşıyorsun artık.

▓ Yıllardır insanlar bisiklete hep bir tereddütle yaklaşmış.Dengede duramam ayy ben düşerim diye diye ülkemizde bisiklet kültürü olamamış maalesef.Halbuki bilseler bisiklet çok ayrı bir dünya.


▓ Bisiklet demişken NTV yeşil ekranda Özkan Güven'in hazırladığı Alpay Erdem'in bisikletiyle hikayelerin izini sürdüğü program: 2 Teker 1 Yer.Her pazar 17.15..İzlenesi...


▓ Yaz aylarının değişmez ve her zaman kurtarıcı tek muhabbeti çok nem var ve ay ne güzel esti muhabbetidir.Konuşma kesintiye mi uğradı al sana havada çok nem var muhabbeti.Dersin hava o kadar sıcak değil ama nem var nem dersin nem olmasa iyiydi dersin durduğum yerde terliyorum dersin.Muhabbet çıkmazda mı al sana ay ne güzel esti muhabbeti.Dersin ayy bizim oralarda yaprak kıpırdamıyordu dersin ama buralar tepe herhalde dersin ne güzel esti dersin.Zaten sonra rüzgarın yardımıyla ne muhabbetler açılır olaylar olaylar.

▓ Ayy ne güzel esti insanı da ne beter insandır.Her ortamda da vardır bunlardan.Ortamların olmazsa olmazıdır.Bunların kış versiyonu da güneş var ama yalancı güneş vallahi diyip keh keh gülenidir.Kış güneşlerinde üşüyecise seni.

▓ Yol ortası sağı solu kontrol edip pantolon beli düzelten de ayrı bir sevilir.Düşmesin diye iyice çeker pantolonu.Çekerken kıç sallayanı da vardır bunların ki vuhuuuu.

▓ Bazı insan var diye cümleye başlayanların hep aynı kişiden bahsettiklerini anlamayacağımızı sandılar bunca zaman ve ilginçtir bunca zaman da bu numara kabul gördü.


▓  Geçenlerde rüyamda eski şarkıları yeniden düzenleyip seslendiren şarkıcıları gördüm.Böyle bir rüya olamaz.Ortalık şarkıcı kaynıyor.Bir yandan şarkıların asıl sahiplerine gidip sakin ol sen daha güzel söylüyosun zaten diyerek diğer yandan yeni hallerini seslendiren şarkıcılara gidip şarkıyı bok etmişsin diyordum.Kafam o ara gerçekten güzelmiş.Serdar Ortaç bile vardı ve vi dont nid no ecukeyşın diye dolanıyordu.Zaten bi ona gücüm yetmedi.Bi ona çemkiremedim.Hatırladığım diğer isim de Fettah Can.Adama nasıl bağırıyorum nasıl bağırıyorum.Abi şarkıyı bitirmişsin diyorum.Hangisi diyor.Hani şu Ercüment Vural'ın rüyalar şarkısı diyorum geçenlerde denk geldim sıçmışsın batırmışsın bırakın artık 90ları diyorum zaten seni tanımam etmem diyorum. .Ercüment Vural da bi kenarda üzgün üzgün oturuyor.Aslında kötü değil ama o ara ne düşünüyosam adama söylemediğim kalmıyor.Sonra konu nasıl açılıyorsa saçlarımızdan açılıyor.Gülüşüyoruz.Saçlarımız da benziyor heea diyip diyip gülüşüyoruz.O ara kafam gerçekten çok güzelmiş.Güle güle kullanaymışım.

▓ Bu yaz okuyacağım diye yığınla kişisel gelişim kitabı alıp kendini arındırdığına-geliştirdiğine inanan ,turist diye köylere gidip teyzelere nenem ne pişiriyon nenem diyen,herşey dahil kafasıyla açık büfeyi sömürüp sonra kıçı deviren,yattığı yerden ayağının fotoğrafını çekip güneşleniyorum oh miss diye sosyal medyada paylaşan,yediği yemeğin fotoğrafını çekip onu da paylaşan ve böyle bir tatil anlayışına sahip olan insanlardan nefret ediyorum.Güneş kavurasıcalar sizi.

▓ Ortamda hava durumunu önceden izlemiş tipin ister istemez kabullendiği sorumluluk duygusu kimsede yok.Hele ki dün izledim yağmur yağıcak bugün dediyse ve yağmur yağmadıysa o yaşadığı eziklik de kimsede yok.Oy kurban olduğum benim.

▓ müfettiş: adın ne?
şaban :hz ebubekir
müfettiş : oğlum adın ne diye sordum
şaban : heeaaaa hz şaban
müfettiş otur yerine
der ve güdük necmi' yi kaldırır
müfettiş : kaç yaşındasın?
güdük :1453
müfettiş : romayı kim yaktı?
güdük : anamız
müfettiş : senin anan kim?
güdük : kanuni sultan süleyman
müfettiş : ilk halife kimdir?
güdük :imparator neron
müfettiş : oğlum sen yanlış söylüyosun.imparator neron hz şaban ile ananı romada, günde 1453 kere,kanunenn ...

Hababam Sınıfı'nın müfettişi Hüseyin Şevki Topuz yani Engin Orbey vefat etti.Mekanı cennet olsun.

▓  Bu ülkede kaç nesil orada bir köy var uzakta gitmesek de görmesek de o köy bizim köyümüzdür diyerek büyümüş.Köyler adıyla kalmış kimileri için.Hiç gidilmemiş.Hiç görülmemiş.Nasıl olsa bizim denilmiş.Köyler hep ilerde denilmiş.Biz o kadar ileriye gidemeyiz ama oradalar rahat olalım denilmiş.Köylerimiz bile bazılarımız için çok ilerdeyken ileri demokrasi daha ne kadar uzaktadır bilemiyorum.Demokrasimiz de orada bir yerlerde.Uluşamasak da o seviyeye gelemesek de orada.Hep ileride.Bir nesil de böyle diye diye belki de böyle öğretile öğretile o ileri demokrasiyi daha da ileri atacak.Ama birileri de diğer yandan onları demokrasinin var olduğuna inandıracak.

▓  Bu haftalık bu kadar.Esen kalınız efenim..


1 yorum: