Kayış Koptu Kaptan...

▓ Merhaba..

▓ Lafta cambaz kesilir,gazel atar bazıları..

▓ Vapura bindiğin vakit martıların oyununa gelmeyeceksin sayın okur.Bir o taraftan bir bu taraftan han çarptı çarpacak derken hooop sapıyor öbür tarafa.
O anda hafif bi gülümsemeyle hade len dercesine bakıyorsun her birine.Sonra "lan ne yapıyorum ben böyle artiss artiss" diyerek toparlanıveriyorsun.Öyle işte.Garip..

▓ Gariptir insanın yaşıtının evlenmesi.Önceleri kendi kendine triplere girip sonradan bu yaşta ne alaka olm nasihatleri..

▓ Geçen gün gittiğimiz bir yerde su istedim garsondan.Sandım ki bildiğimiz pet şişede getirecek.Bir baktım cam şişe.Eneeee..En son çocukken görmüştüm ben bunlardan.İşin özü şişe evde.Koydum onu kütüphane raflarından birine.Nostalji olsun diye.

▓ Şişeyi alırken adam suratıma bir garip bakmaya başlayınca; "Koleksiyonum var benim" diyerek aldım.Yalan söyledim yani.Ama söylememiş de olabilirim.Şöyle ki ; ne koleksiyonu yaptığımı belirtmedim.Kaldı ki etiket koleksiyonum var.Yalan söylememişim.Rahat olabiliriz.

▓ Düşünüyorum ...Bence bazen baştakiler de şaşırıyordur.Nereden nereye dercesine..Ne safmış bunlar dercesine...

▓ Her şarkı aşk şarkısı olmak zorunda değil sevgili ibiş.Öyle zannederek yıllarca kandırdın kendini..Günaydın..

▓ Ayrıca her şair,her yaza gizliden gizliye sevgilisine göndrme yapmıyor.Ona da günaydın..

▓ Her canlı elbet 32'li tuvalet kağıdı alacaktır.O koca paketler sağlık sigortası gibi birşeydir.Güven verir.

▓ Hep isteriz düşünce okumayı.Ama mantıklı düşününce o iş yaş sanki.Belki ben seni sevmiyorum,belki iş çeviriyorum arkandan,belki çok pis dedikodunu yapıyorum.Kavga çıkar resmen.Bu arada ben ne pislik bi insanmışım da haberim yokmuş.

▓ önceleri bize şiddet olayının cahillikten olduğu söylenirdi.Konuşmayı beceremeyen inşan yumruğunu konuşturur denilirdi.Kimse bu işin eğitimde değil kafada bittiğini söylemedi.

▓ Kurtalan Ekspres'in "Göğe Selam" albümünü dinleyin.Bir saygı albümüdür.

▓ Bu nasıl hava olm? Kış kışlığını bilsin.

▓ Bana göre birisi hakkında dedikodu yapmanın masum haliydi günlük tutmak.O defterler bir açılsa...Açılsa ne olur bi git kızım dercesine karşı çıktım şimdi kendime.En kötü öğretmenleri çekiştirmişimdir.O deşifre olur.Ya ne olacaadı?

▓ "Hülya A. anlaşmalı olarak boşandığı eşinin kronik böbrek hastası olduğunu öğrenince onunla yeniden nikah masasına oturdu ve böbreğinin birini eşine verdi. Kısa süre sonra kocam hayatı zindan etti diyerek tekrar boşanma davası açtı ve verdiği böbreği geri istedi."

Okuduğum haber bu..Okuduğum an Ömer Çelakıl'ın saçları gibi karışmış bir halde buldum kendimi.Adalet sistemimiz de öyle bir yere gelmiş ki..Tıbben mümkün olur dense alacak o böbreği..Alırız almasına da tıp müsade etmiyor gibilerinden..Kadındaki kine gelin bir de..

▓ "Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Gazi Üniversitesi'nde kendisini proteste eden öğrenciyi yanına oturtup dinledi. Korumaların müdahalesine izin vermeyen Yıldız, ismi Yiğit Eryılmaz olan öğrenciyi kürsüye çağırıp yanına oturttu."
Gazetelerde yazılan,televizyon kanallarında gösterilen bu.Fakat olayın gösterilmeyen yüzü var ki o da Yiğit Eryılmaz'ın Oda Tv'ye anlatmış olduklarından ortaya çıkıyor.Bulun dinleyin.Kendisi medyada gösterilmeyen şeyleri tek tek anlatmış.

▓ PTT Müdürlüğü’nde memur olarak çalışan 42 yaşındaki İbrahim Damatoğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve hükümet aleyhinde basında yer alan haber ve karikatürleri Facebook’taki sayfasında paylaşarak, devlet büyüklerine hakarette bulunduğu ve küçük düşürdüğü gerekçesiyle başlatılan idari soruşturma sonunda ’maaş kesintisi’ ve ’kademe ilerlememe’ cezasına çarptırıldı. Aynı soruşturma kapsamında Ordu’ya tayini çıkarılan Damatoğlu hakkında, ’devlet büyüklerine hakaret’ suçlamasıyla Cumhuriyet Savcılığı’na da suç duyurusunda bulunuldu.

Ondan sonra da bu haberi okuyun.

▓ Birini sürekli kırarak onu getirebileceğin son nokta çamaşır suyuna sürekli maruz kalmış bir bluz gibi olur.

▓ İstanbul için üç bin yeni otobüs alınmış.Arkaya doğru ilerleyelim sloganıyla ve bizi adeta balık istifi götürmeye çalışan sistemin sonu gelir mi?Gelmez..

▓ Çocukken andımızı okumak çok önemliydi ya herkesin önünde.Bizim sınıfta da tam bir rekabet vardı.En iyi ben olmalıyım diye evde çalırdım hiç unutmam.Aynen şöyle:
-Günaydın arkadaşlar!
-(Yer değiştir,karşıya geç)Sağol!
-(Yer değiştir,karşıya geç) Türküm!
....


▓ Fotoğraf makinen var mı? Cevabın evet ise koş hemen.Aşağıdaki sokakta bir adet sümüklü çocuk,sigara içen yaşlı amca ve telefon kulübesi üzerinde yatan kedi var.


▓ Geçen gün minibüste Beşiktaş'a giderken artık şoför de nasıl kullandıysa -yollar da çok düzgün olunca ! - sanırım kaburga kemiklerimden biri o anda kırıldı gitti.Bir ara Beşiktaş'a gettiğimde beni bir torbaya koyup öyle indirirler sanırım diye düşünmedim değil.bir zamanlar Kibariye'nin annesi şofeeer şöferrr diye isyan etmişti de gülüp geçtiydik.

▓ Herkesin kendine ait bir evreni varken ve sahipken sonsuz bir hayal gücüne,bir düşün ki herkes aynı anda en olmaz hayali kursun, evreninin sınırlarını zorlasın...Yeniden büyük bir patlama olmazsa gel beni bul.

▓ Cümle içinde kullanmak istediğim kelimelerin listesi var elimde.Hepsiyle bir cümle kursam daha da sırtım yere gelmez.

▓ Sanki çöllerdeyiz de ilk defa yağmur yağıyormuş gibi şaşıranı gördüm geçenlerde.Ayıptır ayıp.Kışa girdik len ! Ya ne olacaaadı?

▓ Birisini beklerken en iyi gözlem yapılacak yerdi bankamatik önü.Bak geçen başıma geldi.Bekliyorum bankamatiğin yanında.Bir adam geldi arkadasında kimse yok ama artık çok mu parası var nedir şifre gircek ya eliyle fln kapaya çalışmalar bi haller , bi tripler. Sonra bir adam daha geldi.Hani insanlarda bişeyle uğraşırken o dil dışarı çıkar bi mal mal harektler olur.O da öyle bir türdü.Boş bir günüm olsa da gidip bir gün boyunca bankamatiğin önünde durup yazsam olanı diye düşünmedim değil.

▓ Otobüste olmaz ama genelde minibüslerde spreyler var hani..Bir anda pıss diye güzel kokular çıkartanından.Onun verdiği huzuru ben başka yerde görmedim.

"Son olarak teşekkür yazısı gibi ödül töreni havasında bir şeyler yazmam gerek umarım amacına ulaşır."
▓ Ben bu blog işine başladığım vakit; "Bildiğin kendi kendime konuşuyorum olm." diyor idim.Sonra baktım önermeler,herkes birbirine anlatıyor fln..Aaa! Milyonlarca okur diyeceğimi sandınız ama yok kurban olduklarım.O milyonlarca okuru şu şekilde değiştirerek bir düzenleme yapalım.Önce arkadaşlarım okurken ...Aaaa! Bir baktım arkadaşlarımın arkadaşları...Umarım bu işler böyle ilerliyordur.Arkadaşın arkadaşı başkasına öneriyordur.Yani bir nevi reklam gibi.(Bu arada listemden bir kelimeyi çıkardım) bu yazdığım şeylerin amacı teşekkür etmekti.Buralara nerden geldim hiç bilmiyorum.Öhöö ehööööö..Şimdi arkadaşın biri desem olmaz da başka bişey de ne demeliyim bilemedim onu.Kusura bakma seni deşifre edeceğim Duygu Köşker.Güzel insandır gerçekten.Hoş insandır,candır.Ben böyle canımlı cicimli şeyleri pek yazmayı beceremem ama bana bunları yazdırabilecek derecede sevdiğim bir kişidir.Espirüklü şahıstır da ayrıca.Teşekkürler Duygu Köşker...Ayrıca thank you my mother,father,sister and my english teacher..İş And the oscar goes to.. boyutuna gelmeden bu işi bitisek iyi olur sanki..

▓ Bu haftalık bu kadar..Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder